بنیتز: کاملاً به ناواس ایمان دارم و او از حضور در اینجا خوشحال است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: کاملاً به ناواس ایمان دارم و او از حضور در اینجا خوشحال است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: کاملاً به ناواس ایمان دارم و او از حضور در اینجا خوشحال است

رافا بنیتز روز جمعه در والدبباس مقابل خبرنگاران حضور پیدا کرد و به سؤالات آنها قبل از دیدار فردا مقابل اسپانیول پاسخ داد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- تمدید قرارداد دخیا:

او بازیکن منچستر یونایتد است و من رضایت خود از سه دروازه بانی که اینجا دارم را نشان داده ام. کیلور این را می داند چون به او گفته ام.

- گفتگو با کیلور:

او از اطمینانی که دارم، با خبر است؛ او آرام و مطمئن است. در روز آخر نقل و انتقالات من با او، همسرش و مدیر برنامه هایش شام خوردم. تمام خواسته من این است که او خوب باشد و کار خود را انجام دهد.

- کیلور چطور است؟

او در جلسه تمرینی روز گذشته عالی بود و سه یا چهار واکنش فوق العاده داشت. این موضوع روی او تأثیر گذاشته است. او از حضور در اینجا راضی است و من هم خوشحالم. من همیشه حقیقت را گفته ام.

- دنیلو مصدوم شده و به شدت پای خود را پانسمان کرده است:

هنگامی که به اردوی تیم ملی ملحق می شد مصدوم نبود. این اتفاقات رخ می دهند. به همین دلیل یک مسئله داخلی است. ما باید بازیکنان خود را کنترل کنیم - گاهی اوقات می توانید و گاهی اوقات نه، اما کاری که می توانیم را انجام می دهیم.

- ویروس فیفا بعد از بازی های دوستانه:

این مستمر است. در طول جلسه ای که در نیون داشتیم من گفتم که تعداد بازی ها بسیار زیاد است اما قانون گذار من نیستم. آنها بازیکنان را مجبور می کنند تا در بازی های غیرضروری شرکت کنند و نه فقط بازی های دوستانه.

- هامس رودریگز:

او در فرم فوق العاده ای بود و درخشان بازی می کرد و حالا به دلیل مصدومیت دور از میادین خواهد بود و این برای ما مشکل است؛ اما هیچ دلیلی برای گریه کردن وجود ندارد - باید با این موضوع و بازیکنانی که در اختیار داریم کنار بیاییم. سه یا چهار بازیکن می توانند در پست او بازی کنند.

- چرخش در تیم:

مطمئنم که چندین تغییر وجود خواهد داشت. جای نگرانی نیست.

- کریستیانو:

او بازیکنی است که در لیگ بیشترین شوت های در چارچوب را داشته است. و با کیفیت او، مطمئنم که گل های زیادی به ثمر خواهد رساند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.